Nakladatelsví

Kniha vyšla v originálu v nakladatelství Twelve - Hachette Book Group v listopadu roku 2009.

  

Zde je Mission Statement nadkladatelsví TWELVE:

 

Mission Statement

TWELVE was established in August 2005 with the

objective of publishing no more than one book per

month. We strive to publish the singular book, by

authors who have a unique perspective and compelling

authority. Works that explain our culture; that

illuminate, inspire, provoke, and entertain. We seek

to establish communities of conversation surrounding

our books. Talented authors deserve attention not

only from publishers but from readers as well. To sell

the book is only the beginning of our mission. To

build avid audiences of readers who are enriched by

these works-that is our ultimate purpose.

 

 

 

 

V českém překladu vydalo knihu nakladatelství ALIGIER s.r.o. v květnu 2011 jako svoji první a jedinou knihu s následujícím cílem:

 

Pevně věřím, že kniha a myšlenky v ní obsažené pomohou vzniku a růstu

dalších nápadů a myšlenek, kterých bude využito pro dobro všech lidí bez

ohledu na národnost, pohlaví, vyznání.

Roman Lesný

  

facebook

Příběh izraelského hospodářského zázraku

Kniha START-UP NATION hledá odpověď na nelehkou otázku: jak je možné, že v Izraeli - v zemi, která existuje pouhých šedesát let, má 7,1 mil. obyvatel, nedisponuje žádnými přírodními zdroji, od svého založení je nepřetržitě ve válečném stavu - vzniká mnohem větší počet nových firem než ve velkých, stabilních zemích, které žijí v míru, jako jsou Japonsko, Čína, Indie, Jižní Korea, Kanada nebo Velká Británie? (více o knize)

kniha Start-Up Nation Prohlédnout ukázku knihy Prohlédnout ukázku knihy